سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل احمق در دهانش و دهان حکیم در دلش است . [امام عسکری علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :21
کل بازدید :311824
تعداد کل یاداشته ها : 117
103/1/9
4:15 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد رضا آقابیگی[226]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
(( همیشه با تو )) سروهای سرافراز هو اللطیف مبادا روی لاله ها پا گذاریم خانه متروک همسفرمهتاب امٌل عروج .: شهر عشق :. بانک مقاله آدمک ها شاهراه اندیشه آرمان(بازگشتی دوباره) به نام وجود باوجودی که وجودبی وجودم عشق الهی: نگاه به دین با عینک عشق و عاشقی از قرآن بپرس Ask quran نگاه مشرقی دوستان همدم دربدران سکوت عشق ذخیره خدا آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام مذهب عشق مذهبی عدل الهی Divine Justice پرتگاه ناگفته های آبجی کوچیکه عاشق دلباخته وبلاگ رسمی کتایون پیام محبت شناخت اراء و افکار ضالّه همسفر عشق شمیم یار... نافذ فصل سکوت من گذشته من گل نرگس Narcissus طلسم شدگان مـن او چاپی دوم خانه اطلاعات به وسعت دنیا به وسعت دنیا خاطرات یک زندگی یه دل خسته یک کلام حرف خودمونی .:(( به یاد رضا )):. دختـــــر غربتـــی دنیای واقعی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار از یک روحانی دختر ی با کو له‏با ر ی ا ز ا مید عاشقانه های گودزیلا بی سرزمین تر از باد یه پرستویی که قلبش شکسته خلوت تنهایی زیبایی سایه خداوند بر کهکشانهاست ساقیا قدحی ریز که ما باده پرستیم ::. یاغی ترین .:: وبلاگ ایران اسلام دوست عزیز سلام داستان و راه های توحید جویان بزرگ تا.............شقایق او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! گل ارکیده زیر درخت گل خدای که به ما لبخند میزند باسیدعلی‏تافتح‏قدس‏ومکه باورم کن کوچولوها مانا کوثر چهاردیواری توهم یک عشق....... چاه بانک اس ام اس و جوک سیب سایت تخصصی گوشی موبایل عطش کلبه احزان سایت ویژه یک جالب برای دیدن فلش ایمل ریاست کانون رشد (سیروس دولت پور) باشگاه اندیشه سایت خبری سایت تکچین سایت مخ زن آموزش زبان انگلیسی سایت سیامک انصاری (کیانوش) سایت شبهای برره بید جیگر موزیک آموزش رایانه و مهارت icdl به زبان فارسی دایره المعارف فارسی آدرسهای اینترنت سایت زن روز (ویژه خانم ها - مد لباس ) محاسبه طول عمر (به روش کاملا پزشکی ) کاریکاتور بازیگران سینمای ایران سایت مهران مدیری شقایق دهقان (گل یاسمن بانو) سایت مناجات وبلاگ رییس جمهور (آقای محمود احمدی نژاد) پیوند به سایتهای دولتی سایت عمو پورنگ دوربین نت (آرشیو عکس) کسب در آمد و جوک و sms سایت کانون فرهنگی و تربیتی رشد لحظه‏ی دیدار بازار شپش فروشها خدا بود و دیگر هیچ نبود...!!! برای تو چرا و چگونه...؟؟؟ کویر خیال سکوت :.: : نماز،یک هدیه الهی :.: : تا شکوفه ی عشق اینک از حال به آینده پلی باید زد....... وبلاگ تفریحی Fashens چشم انداری بر ژاپن من نگاشت سایت پاسخگو (سئوالات شرعی ) حنانه خواهر سیب مخمل افتاب حقیقت هنرهای رزمی وبلاگ کانون رشد ناحیه 3 کرج

چند ماه پیش در مورد قسمت دوم «جومونگ» مطالبی برایتان نوشته بودیم، اما با آغاز پخش سری جدید مجموعه «جومونگ» تماسها و نامههای زیادی داشتیم مبنی بر اینکه در مورد سری دوم جومونگ با نام «سرزمین بادها» برای شما بنویسیم.


داستان نوه جومونگ

سریال «سرزمین بادها» که در کشور کرهجنوبی به سه اسم «کشور بادها، سرزمین بادها و سلسله بادها» معروف است به سرگذشت نوه جومونگ میپردازد. اگر به یاد داشته باشید «افسانه جومونگ» محصول سال 2006 میلادی بود و تهیهکننده آن، شبکه معروف MBC کره است و در 81 قسمت تولید شده است.

داستان جومونگ، موسس امپراتوری گوجوریو 37 سال قبل از میلاد مسیح است. او پسر ژنرال «هائه موسو» و «بانو یوهوا» بود.

پادشاه «گوم وا» سرپرستی جومونگ و مادرش را پس از قتل پدر جومونگ که گمان میرود به دست سلسله «هانی» به قتل رسیده است، برعهده میگیرد از طرفی «سوسانو» دختر یک بازرگان بود که به جومونگ در تحقق رویاهایش برای بنیانگذاری یک کشور جدید کمک کرد و بعدها همسر دوم او شد. ابتدا قرار بود آن مجموعه در 60 قسمت ساخته شود، اما بعدها به 81 قسمت افزایش پیدا کرد. این سریال در زمان پخش خود که مارس 2006 بود، حق پخش این سریال به هفت کشور جهان از جمله ژاپن، تایوان، هنگکنگ، ویتنام، سنگاپور، تایلند و فیلیپین فروخته شد.


اما داستان سری دوم جومونگ با نام «سرزمین بادها» از بیست و سومین سال سلطنت شاه یوری، پسر جومونگ آغاز میشود... «شاه یوری» برای مطیع کردن قبیله «گیسان» وارد جنگی با این قبیله میشود و موفق شد با پیروزی در این جنگ قبیله مورد نظر را مطیع خود سازد.

او سپس پسری به دنیا میآورد که به گفته ساحران در آینده پدر و برادرانش را خواهد کشت، نام این بچه، «موهیول» است، چون او دیگر نه خونی در رگهای خود دارد و نه قلبی که میتپد. از این رو، او را از دربار دور میکنند و او به دور از فضای قصر و بدون اطلاع از گذشتهاش بزرگ میشود، پس از 20 سال «موهیول» که حالا یک نقاش توانمند شده، بزرگ میشود و سریال سرگذشت او را پیگیری میکند...


باز هم سونگ ایل گوک

پارسال که «سونگ ایل گوک» به ایران آمد، برای خودش هم جای تعجب داشت که در ایران این قدر طرفدار دارد. او که در آن مجموعه در نقش «جومونگ» بازی میکرد، حالا نقش «نوه جومونگ» را در سرزمین بادها ایفا میکند.

زمانی که شبکه KBS تصمیم گرفت «سرزمین بادها» را بسازد، تا مدتها به دنبال بازیگر مناسبی بودند که این نقش را بازی کند، اما هیچ کدام از آنان، به معروفیت «سونگ ایل گوک» نبودند، از این رو این پیشنهاد را به وی دادند و او هم پذیرفت - «سونگ ایل گوک» در اول اکتبر سال 1971 در سئول کرهجنوبی به دنیا آمد وی در کارنامه هنری خود سریالها و فیلمهای معروفی دارد (افسانه جومونگ، بادیگارد، نیلوفر آبی، سرزمین بادها یا امپراتور دریا و چشم قرمز) او در سرزمین بادها در نقش «موهیول» بازی میکند.

سونگ ایل گوک در یک خانواده ارتشی به دنیا آمد، او نوه «کیم دوهان» پسر ژنرال کیم جواجین از رهبران استقلالطلب کره در اواخر سال 1900 بود (کره در سال 1954 میلادی به کرهجنوبی و کرهشمالی تبدیل شد) گوک به دلیل بازی در سریالهای تاریخی، تاکنون مهارتهای زیادی از جمله هنرهای رزمی و شمشیرزنی را تجربه کرده است جالب اینکه وی در سال 2008 و چندی قبل از المپیک پکن حامل مشعل المپیک بود، اخیرا وی در سریال 24 قسمتی به نام «مردی به نام خدا» بازی کرده که این سریال تولید سال 2010 میلادی است.


از سرزمین بادها بیشتر بدانیم

 این مجموعه که در ایران به نام «جومونگ 2» شهرت دارد، مثل سری اول آن 81 قسمت نیست، بلکه در 36 قسمت تصویربرداری شده است و در سال 2008 برنده جوایز زیادی شده است.

 1- بهترین زوج هنری برای «سونگ ایل گوک» و چوئی یانگ ون 2- بهترین بازیگر (سونگ ایل گوک)، بهترین بازیگر نقش دوم برای جانگ جی یانگ و چوئی جانگ ون در جوایز شبکه KBS.

 گفتنی است، قسمتهایی از تصویربرداری این مجموعه در کشور چین مقابل دوربین رفت و گروه چیزی نزدیک به 50 روز در چین بودند.

 پخش این مجموعه در کرهجنوبی از سپتامبر 2008 آغاز و تا ژانویه 2009 ادامه داشت.

 «سرزمین بادها» با اینکه از جلوههای ویژه بهتری برخوردار است، اما در کرهجنوبی مثل «افسانه جومونگ» پرطرفدار نشد، کارشناسان میگویند، بار اصلی این مجموعه به دوش «سونگ ایل گوک» است، اما عدهای هم در کرهجنوبی اعتقاد داشتند که «سرزمین بادها» به خاطر اینکه از قسمتهای کمتری تشکیل شده، باعث شده که کارگردان با وسواس بیشتری مجموعه را مقابل دوربین ببرد.

 یکی از معدود سریالهای جهان است که یک بازیگر به نام «سونگ ایل گوک» هم در نقش پدربزرگ و هم در نقش نوه ظاهر شده است، یعنی یک بازیگر در دو نقش...

منبع : ksabz


89/3/18::: 6:16 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان با دو مطلب جدید و جذاب در خدمت شما هستم
+ سلام دوستان با دو مقاله جدید در خدمتم سر بزنید دست خالی برنمی گردید
+ سلام دوستان اگر دوست دارید در مورد سریال جومونگ اطلاعاتی بیشتر بدانید به وبلاگم سر بزنید دست خالی برنمی گردید