سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندکى که دوام دارد ، به از بسیارى که ملال آرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :21
کل بازدید :311825
تعداد کل یاداشته ها : 117
103/1/9
5:52 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد رضا آقابیگی[226]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
(( همیشه با تو )) سروهای سرافراز هو اللطیف مبادا روی لاله ها پا گذاریم خانه متروک همسفرمهتاب امٌل عروج .: شهر عشق :. بانک مقاله آدمک ها شاهراه اندیشه آرمان(بازگشتی دوباره) به نام وجود باوجودی که وجودبی وجودم عشق الهی: نگاه به دین با عینک عشق و عاشقی از قرآن بپرس Ask quran نگاه مشرقی دوستان همدم دربدران سکوت عشق ذخیره خدا آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام مذهب عشق مذهبی عدل الهی Divine Justice پرتگاه ناگفته های آبجی کوچیکه عاشق دلباخته وبلاگ رسمی کتایون پیام محبت شناخت اراء و افکار ضالّه همسفر عشق شمیم یار... نافذ فصل سکوت من گذشته من گل نرگس Narcissus طلسم شدگان مـن او چاپی دوم خانه اطلاعات به وسعت دنیا به وسعت دنیا خاطرات یک زندگی یه دل خسته یک کلام حرف خودمونی .:(( به یاد رضا )):. دختـــــر غربتـــی دنیای واقعی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار از یک روحانی دختر ی با کو له‏با ر ی ا ز ا مید عاشقانه های گودزیلا بی سرزمین تر از باد یه پرستویی که قلبش شکسته خلوت تنهایی زیبایی سایه خداوند بر کهکشانهاست ساقیا قدحی ریز که ما باده پرستیم ::. یاغی ترین .:: وبلاگ ایران اسلام دوست عزیز سلام داستان و راه های توحید جویان بزرگ تا.............شقایق او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! گل ارکیده زیر درخت گل خدای که به ما لبخند میزند باسیدعلی‏تافتح‏قدس‏ومکه باورم کن کوچولوها مانا کوثر چهاردیواری توهم یک عشق....... چاه بانک اس ام اس و جوک سیب سایت تخصصی گوشی موبایل عطش کلبه احزان سایت ویژه یک جالب برای دیدن فلش ایمل ریاست کانون رشد (سیروس دولت پور) باشگاه اندیشه سایت خبری سایت تکچین سایت مخ زن آموزش زبان انگلیسی سایت سیامک انصاری (کیانوش) سایت شبهای برره بید جیگر موزیک آموزش رایانه و مهارت icdl به زبان فارسی دایره المعارف فارسی آدرسهای اینترنت سایت زن روز (ویژه خانم ها - مد لباس ) محاسبه طول عمر (به روش کاملا پزشکی ) کاریکاتور بازیگران سینمای ایران سایت مهران مدیری شقایق دهقان (گل یاسمن بانو) سایت مناجات وبلاگ رییس جمهور (آقای محمود احمدی نژاد) پیوند به سایتهای دولتی سایت عمو پورنگ دوربین نت (آرشیو عکس) کسب در آمد و جوک و sms سایت کانون فرهنگی و تربیتی رشد لحظه‏ی دیدار بازار شپش فروشها خدا بود و دیگر هیچ نبود...!!! برای تو چرا و چگونه...؟؟؟ کویر خیال سکوت :.: : نماز،یک هدیه الهی :.: : تا شکوفه ی عشق اینک از حال به آینده پلی باید زد....... وبلاگ تفریحی Fashens چشم انداری بر ژاپن من نگاشت سایت پاسخگو (سئوالات شرعی ) حنانه خواهر سیب مخمل افتاب حقیقت هنرهای رزمی وبلاگ کانون رشد ناحیه 3 کرج

                                  به ایـن دولــت اعتــماد کنیـم


    
    
    
     یکی از مشخصات بارز دولت نهم پایبندی به اصول و ارزش‌ها، عدالت‌خواهی، شوق خدمت به مردم، پرکاری و تلاش، شجاعت و قاطعیت، برخورداری از روحیه تحول‌گرایی و اصلاح‌ حقیقی و ایستادگی در برابر زیاده‌طلبی‌های استکبار است که رهبر معظم انقلاب هم به این مسائل تاکید داشتند و فرمودند: خدمت به مردم، توفیق بزرگی است که باید با تلاش و
فعالیت گسترده‌تر، شکر حقیقی آن را به جا آورد. دو سال از عمر دولت نهم گذشته است و طی این مدت، بودند و هستند افرادی که به دولت انتقاد کردند و می‌کنند و حتی این غرض ‌ورزی‌ها تا جایی پیش می‌رود که عملکردهای مثبت دولت را زیر سوال می‌برند. به نظر شما آیا به واقع چنین است؟ آیا دولت طی این دو سال هیچ‌گونه عملکردی سازنده و مثبت از خود ارائه نکرده است. آیا باید در مقابل غرض‌ورزی‌های دشمنان داخلی سکوت کرد؟ با نگاهی به بیلان ‌کاری دولت نهم متوجه خواهیم شد که این دولت، دولتی پویا، تحول‌گرا با اندیشه‌های نو بود، گرچه هر نهادی در ابتدای راه با مشکلاتی مواجه است، گاهی اوقات خودمان که عضو کوچکی از یک خانواده را تشکیل می‌دهیم در اداره و کنترل زندگی‌مان دچار مشکل هستیم و به واقع مدیریت‌مان با اشکال مواجه است. اما باید فرصت داد و اعتماد کرد. دولت محمود احمدی‌نژاد، دولتی قابل اعتماد است و تا به امروز نشان داده که به فکر مردم است، اما باید به او و هیئتش اعتماد کرد، همان‌طور که رهبر انقلاب در دیدار با رییس‌جمهور و هیئت دولت به مناسبت هفته دولت که مصادف با ایام شعبانیه بود به این مسئله اشاره فرمودند. رهبر انقلاب با اشاره به گذشت دو سال از آغاز فعالیت دولت نهم، زودگذر بودن فرصت خدمت به مردم را نوعی درس عبرت دانستند و به همه مسئولان توصیه کردندهیچ لحظه‌ای را برای فعالیت در راه خدا و خدمت به مردم از دست ندهید. ایشان با اشاره به تلاش‌های دولت برای تحقق آرزوها و امیدهای برخاسته از نیمه شعبان فرمودند: جامعه بشری و ملت ایران تشنه امید و عدالت است و دولت با بلند کردن پرچم عدالت، در دل‌های ملت امید ایجاد کرده است.
    
     بدون اغراق باید اشاره داشت که حرکت در وادی طولانی، دشوار و پرخطر عدالت، طبعا در کوتاه مدت به نتایج موردنظر نمی‌رسد اما این که دولت، جهت‌گیری عدالت‌طلبانه را در دستور کار خود قرار داده را باید به فال نیک گرفت، چرا که بسیار با ارزش است و باید به رییس‌جمهور و مردان دولتی‌اش دست مریزاد گفت. این در حالی است که رهبر انقلاب پرکاری و تلاش بی‌‌وقفه را از دیگر خصوصیات دولت دانست. برای کاری چندی پیش به وزارت بهداشت رفته بودم ساعت هفت صبح در آن‌جا شاهد بودم که جلسات مسئولان بخش‌های مختلف این وزارتخانه با رییس آن، از ساعت شش صبح آغاز می‌شود و تا هشت صبح هم به پایان می‌رسد و در بقیه مدت زمان شبانه‌روز، اعضا به کار مفید می‌پردازند، کار برای مردم و در خدمت مردم که در دیگر وزارتخانه‌ها هم وضع بدین شکل است. از دیگر نکات مثبت دولت نهم تحول‌گرایی، نوآوری و اصلاح است که به فرموده رهبر انقلاب، اصلاح واقعی یعنی ایجاد و تغییرات اساسی و ساختاری. یکی از عملکردهای مثبت دیگر دولت که از همان ابتدای تشکیل کابینه انجام شد، سفرهای استانی و درک عینی و عمیق درد دل‌ها و مشکلات مردم بوده است. رهبر انقلاب در این مورد، این چنین می‌فرمایند: «درک مسائل و خواسته‌های مردم از روی کاغذ با درک واقعیات زندگی مردم در مواجهه رودر رو، کاملا متفاوت است و دولت این کار پرزحمت را جدی گرفته است.» نکته‌ای که در این بین باید به آن اشاره داشت این است که مردم از بسیاری از کارهای دولت بی‌‌خبرند و برای رفع این مشکل، باید دولت اطلاعات لازم را در اختیار رسانه ملی و سایر رسانه‌ها قرار دهد تا آنها هنرمندانه به مردم ارائه کنند که این کار، ضمن امیدزایی و روشنگری، کمک بیشتر مردم را به دنبال خواهد آورد، همان‌طور که رهبر فرزانه هم به آن اشاره داشتند. اما شاید شاخص‌ترین خصوصیت دولت، استقبال از انتقادها باشد. انتقاد با غرض‌ورزی تفاوت‌های زیادی دارد، گاهی اوقات خیلی‌ها انتقاد را بهانه‌‌هایی برای انتقام می‌دانند اما انتقاد مثبت با این گونه انتقادهای خصمانه تفاوت دارد با این حال طی این دو سال دیدیم که دولت تمامی انتقادها را با آغوش باز پذیرفته و از آن استقبال کرده است.
    
     شوق و توان و فرصت خدمت به مردم، توفیقی الهی است از این‌رو باید از لغزشگاه خطرناک غرور، دوری کرد و با تامل در کارها و رفع اشتباهات احتمالی، خدمت به مردم را گسترش داد که باز این از ویژگی‌های دولت است، برای مثال کار عظیم و بسیار خوب مدیریت مصرف سوخت، قدم شجاعانه در راه هدفمند کردن یارانه‌هاست که باید با اتخاد تصمیمات مناسب این طرح تکمیل و این هدف پیگیری شود.گرچه هر گونه تغییر و تحول و وضع قوانین جدیدی با چالش‌هایی همراه است، اما باید فرصت داد تا این تغییر و تحولات به پویایی برسد.اگر نگاهی عمیق به اقدامات دو سال اخیر دولت بیندازیم، مشاهده خواهیم کرد که دولت تا حد توان در حال فعالیت است، حال شاید بعضی اقدامات را دیر انجام داده اما نیت، خیرخواهانه بوده و این وظیفه هر ایرانی است که به دولتمردان کشورش اعتماد کند. کاملا مشهود است که دولت می‌خواهد و تا حد خواستن سعی و تلاش می‌کند، اما منظم کردن امور کشوری و سپس بهره‌وری لازم از آن، احتیاج به زمان دارد، این که ما این موضوع را درک کنیم که احمدی‌نژاد رییس‌جمهور ایران با تمام قدرت و برای مردم تنها به خدمت و خدمت فکر می‌کند، پاسخ بسیاری از پرسش‌هایمان را خواهیم گرفت؛ برای مثال در دو سال اخیر گوشه‌ای از اقدامات دولت بدین شرح بود که باید آن را به فال نیک گرفت، تقویت روحیه صرفه‌جویی، اهتمام به بیت‌المال، اصلاح منابع نیروی انسانی، نگاه تحول‌گرایانه به مسائل کشور، تلاش برای تحقق عدالت در تمامی بخش‌ها، واگذاری سهام عدالت، کاهش سود تسهیلات بانکی، آغاز اصلاح ساختار نظام بانکی، تولید ثروت، مردمی‌سازی اقتصاد، اشتغال‌زایی، حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، حمایت از بخش کشاورزی، آغاز اجرای سیاست‌های اصل44، فعال‌سازی بورس، ساماندهی حمل و نقل عمومی و کنترل مصرف انرژی، کاهش وابستگی به نفت، افزایش سهم مالیات در درآمدها، حمایت از تحقیقات و نوآوری در بخش علم و فناوری، اصلاح ساختار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تشکیل یک مرکز فکری و برنامه‌ریزی کلان و... آیا همه این موارد را در عرض چند ماه می‌توان تغییر داد و به بازدهی رسید؟ به طور اطمینان نه، اما همین که این تفکر باعث شده که چنین تصمیم‌گیری برای کشور و مردم اتخاذ شود، زاییده تفکری پویا، اندیشه‌ای نو و تحول‌گرایی در امر خدمت‌رسانی است، اگر ایرانیان به این باور به طور کامل برسند که دولتمردان ما می‌خواهند و سعی خودشان را با تمام وجود می‌کنند، باید به نهمین دولت جمهوری اسلامی اعتماد کرد. دولت و مردم، دو واژه‌ جدایی ناپذیرند، چرا که مردان دولتی خود روزی از همین مردم بودند و برخاسته از فرهنگ و سنت و تمدن ایرانی، پس وظیفه هر ایرانی است که به دولت کمک و از همه مهم‌تر اعتماد کند تا بتوانیم به ایرانی ایده‌آل دست پیدا کنیم.

86/6/22::: 11:16 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان با دو مطلب جدید و جذاب در خدمت شما هستم
+ سلام دوستان با دو مقاله جدید در خدمتم سر بزنید دست خالی برنمی گردید
+ سلام دوستان اگر دوست دارید در مورد سریال جومونگ اطلاعاتی بیشتر بدانید به وبلاگم سر بزنید دست خالی برنمی گردید