سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در مردمی که نه خود نیک خواه اند و نه نیک خواهان را دوست دارند، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :21
کل بازدید :311828
تعداد کل یاداشته ها : 117
103/1/9
9:4 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد رضا آقابیگی[226]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
(( همیشه با تو )) سروهای سرافراز هو اللطیف مبادا روی لاله ها پا گذاریم خانه متروک همسفرمهتاب امٌل عروج .: شهر عشق :. بانک مقاله آدمک ها شاهراه اندیشه آرمان(بازگشتی دوباره) به نام وجود باوجودی که وجودبی وجودم عشق الهی: نگاه به دین با عینک عشق و عاشقی از قرآن بپرس Ask quran نگاه مشرقی دوستان همدم دربدران سکوت عشق ذخیره خدا آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام مذهب عشق مذهبی عدل الهی Divine Justice پرتگاه ناگفته های آبجی کوچیکه عاشق دلباخته وبلاگ رسمی کتایون پیام محبت شناخت اراء و افکار ضالّه همسفر عشق شمیم یار... نافذ فصل سکوت من گذشته من گل نرگس Narcissus طلسم شدگان مـن او چاپی دوم خانه اطلاعات به وسعت دنیا به وسعت دنیا خاطرات یک زندگی یه دل خسته یک کلام حرف خودمونی .:(( به یاد رضا )):. دختـــــر غربتـــی دنیای واقعی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار از یک روحانی دختر ی با کو له‏با ر ی ا ز ا مید عاشقانه های گودزیلا بی سرزمین تر از باد یه پرستویی که قلبش شکسته خلوت تنهایی زیبایی سایه خداوند بر کهکشانهاست ساقیا قدحی ریز که ما باده پرستیم ::. یاغی ترین .:: وبلاگ ایران اسلام دوست عزیز سلام داستان و راه های توحید جویان بزرگ تا.............شقایق او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! گل ارکیده زیر درخت گل خدای که به ما لبخند میزند باسیدعلی‏تافتح‏قدس‏ومکه باورم کن کوچولوها مانا کوثر چهاردیواری توهم یک عشق....... چاه بانک اس ام اس و جوک سیب سایت تخصصی گوشی موبایل عطش کلبه احزان سایت ویژه یک جالب برای دیدن فلش ایمل ریاست کانون رشد (سیروس دولت پور) باشگاه اندیشه سایت خبری سایت تکچین سایت مخ زن آموزش زبان انگلیسی سایت سیامک انصاری (کیانوش) سایت شبهای برره بید جیگر موزیک آموزش رایانه و مهارت icdl به زبان فارسی دایره المعارف فارسی آدرسهای اینترنت سایت زن روز (ویژه خانم ها - مد لباس ) محاسبه طول عمر (به روش کاملا پزشکی ) کاریکاتور بازیگران سینمای ایران سایت مهران مدیری شقایق دهقان (گل یاسمن بانو) سایت مناجات وبلاگ رییس جمهور (آقای محمود احمدی نژاد) پیوند به سایتهای دولتی سایت عمو پورنگ دوربین نت (آرشیو عکس) کسب در آمد و جوک و sms سایت کانون فرهنگی و تربیتی رشد لحظه‏ی دیدار بازار شپش فروشها خدا بود و دیگر هیچ نبود...!!! برای تو چرا و چگونه...؟؟؟ کویر خیال سکوت :.: : نماز،یک هدیه الهی :.: : تا شکوفه ی عشق اینک از حال به آینده پلی باید زد....... وبلاگ تفریحی Fashens چشم انداری بر ژاپن من نگاشت سایت پاسخگو (سئوالات شرعی ) حنانه خواهر سیب مخمل افتاب حقیقت هنرهای رزمی وبلاگ کانون رشد ناحیه 3 کرج
                                                                      فغــان کلیســا از فساد همجنس‌‌گرایــان
    
    
    چندی پیش کلیسای انگلیس، هشدار داد که قانون جدید برابری در این کشور، مسیحیان را از حق آزادی بیان محروم می‌کند.
    در این‌باره شورای اسقف‌های اعظم در انگلیس، اعلام کرد که با تصویب لایحه برابری مجردها مجبور خواهند شد، مراسم ازدواج همجنس‌گرایان را انجام دهند، مسیحیان از حق به چالش کشیدن همجنس‌گرایان محروم می‌شوند و کلیسا نیز محل آموزش نحوه زندگی به همجنس‌بازان خواهد شد.لایحه پیشنهادی مشورت و مذاکره درباره آن در این ماه پایان می‌یابد، تلاش برای ساده سازی 40 سال تدوین قانون در انگلیس برای مبارزه با تبعیض جنسی، نژادی و معلولیت شده است.

    شورای اسقف‌های اعظم در انگلیس درباره مسائل راهبردی کلیسا هشدار داد که این قانون در جهت محدود ساختن آزادی بیان و اجرای زورمندانه دنیاگرایی است که در اقدام به اصول دینی شکست خورده است.
    «ایونینگ استاندارد» چاپ لندن، می‌نویسد: سازمان‌های مسیحی و انجمن‌های خیریه دینی با تهدیدهای واقعی برای اجرای مراسم مذهبی چون نیایش پیش از غذا یا استفاده از نمادهای دینی روبه‌رو هستند.هشدار کلیسای انگلیس در حالی مطرح می‌شود که بر اساس آیین‌نامه جدید پارلمان این کشور در سال جاری به همجنس‌بازان این امتیاز داده شده، مسیحیانی که همجنس‌گراها را از کلیسا می‌رانند را به دادگاه بکشانند... چرا که کلیسا‌های انگلیسی از جمع شدن همجنس‌گرایان به شدت جلوگیری می‌کرد، اما حال قانون جدید، اجازه می‌دهد آنان به کلیسا بروند.این در حالی است که طی سی سال اخیر به ویژه پس از سال‌ 2000 میلادی، انجمن‌های زیادی از همجنس‌گرایان در سراسر اروپا و آمریکا تشکیل شده است. حتی بسیاری از دولتمردان با استفاده از قانون آنها سعی کردند به مقاصد خود برسند، درست مانند نخست‌وزیر اسپانیا که در تبلیغات انتخابی خود، می‌گفت: اگر من رییس‌ دولت بشوم، ازدواج همجنس‌گرایان را رسمی می‌کنم و این را در شماره گذشته برایتان نوشتیم که پاپ بندیکت رهبر کاتولیک‌های جهان به خانواده‌های غربی هشدار داد که بنیان‌های خانواده سست شده است و آمار طلاق و تعداد فرزندان نامشروع هم بدین شکل افزایش یافته است، تا جایی که در حال حاضر طبق آخرین آمارها، در اروپا از هر سه کودک، یک کودک نامشروع به دنیا آمده است... حال بجز این گونه مسائل، باید همجنس‌گرایی را هم اضافه کرد، زندگی یک زن با زنی دیگر، مردی با مرد دیگر که در سال‌های اخیر تعدادی از دولت‌ها در مجلس خود ازدواج آنان را رسمی کرده‌اند... این همان جوامعی هستند که می‌گویند، ما متمدن هستیم و ما باید برای جهان تصمیم بگیریم... جامعه‌ای که ازدواج یک مرد با مرد و یک زن با زن را رسمی می‌کند و زور رهبران مذهبی هم به دولتمردان نمی‌رسند که چرا شما چنین ازدواج‌هایی را که خلاف دین خداست را رسمی می‌دانید...
    
    اسپانیا با وجود مخالفت شدید کلیسای کاتولیک این کشور، از بلژیک و هلند در قانونی کردن ازدواج همجنس‌‌گرایان پیروی کرده است...بر اساس قانون جدیدی که در پارلمان اسپانیا به تصویب رسیده، زوج‌های همجنس‌گرا، همچون دیگر زوج‌ها می‌توانند کودکان را به فرزندی بپذیرند.سنای اسپانیا هم با اقدام پارلمان ازدواج همجنس‌‌گراها را قانونی کرد. «استنلی کرتز» دکترای انسان‌شناسی اجتماعی از دانشگاه هاروارد که در حال حاضر پژوهشگر موسسه هوور دانشگاه استانفورد است، تحقیقات کاملی در مورد از بین رفتن بنیان‌ خانواده در جهان غرب انجام داده که در گوشه‌ای از آن به همجنس‌گرایان اشاره کرده است...دکتر کرتز می‌‌گوید: ازدواج در اسکاندیناوی (کشورهای شمال اروپا، شامل سوئد، نروژ دانمارک و فنلاند) به آرامی در حال مرگ است، اکثر کودکان در نروژ و سوئد نامشروع متولد می‌شوند و شصت درصد فرزندان اول در دانمارک، والدین‌شان ازدواج نکرده‌اند. این کشورها به مدت یک دهه یا بیشتر مفهومی معادل ازدواج همجنس‌گرایان را به طور کاملا یکسان داشته‌ ازدواج همجنس‌گرایان، روند موجود در اسکاندیناوی برای جدایی مفهوم ازدواج را تشدید و تقویت کرده است. بحث ازدواج همجنس‌گرایان در نروژ به طور جدی از اوایل دهه 90 جریان پیدا کرده تا جایی که تصویب ازدواج همجنس‌گرایان باعث تقسیم و تضعیف کلیسای لوتری در نروژ شد. ضمن آن‌که نرخ تولدهای نامشروع نروژ با سرعت فزاینده‌ای نسبت به گذشته دانمارک افزایش پیدا کرده است. کرتز می‌گوید: ازدواج همجنس‌گرایان در اروپا و آمریکا، اقتدار کلیسا را به ضعف کشانده و از آن‌جا که کلیسا نمی‌تواند در این مورد تصمیم جدی بگیرد و زورش بر دولت‌ها نمی‌چربد عموم مردم به این باور پیوند که از دست کلیسا کاری ساخته نیست.کرتز می‌گوید: سوئد رهبر جهان در انحطاط خانواده است و ایالات متحده آمریکا در مقام دوم این مسابقه است. سوئدی‌ها کمتر ازدواج می‌کنند و نسبت به هر کشور صنعتی دیگری بچه‌های نامشروع بیشتری به دنیا می‌آورند، اما آمریکایی‌ها در مورد طلاق پیشگام جهان هستند. گرچه باید اشاره داشت، در انگلیس هر دوی این انحطاط‌های خانواده به نسبت زیاد به چشم می‌خورد و انگلیس را در رده سوم جای داده است.درباره ایالت‌های چهل تکه آمریکا باید اشاره داشت که در برخی از ایالت‌ها، ازدواج همجنس‌‌گرایان قانونی و در برخی دیگر نیز غیرقانونی است، ایالت‌های تکه‌تکه آمریکا به طور عملی انتقال به سیستم فرهنگی همجنس‌گرایی‌ را تضمین می‌کند. سینما و تلویزیون، بدون توجه به مرزهای ایالتی به استقبال ازدواج همجنس‌گرایان می‌روند و تاثیرات فرهنگی آن در سطح ملی خواهد بود.محققان غربی می‌گویند متاسفانه ازدواج‌ همجنس‌‌گرایان بخشی از فرهنگ غرب شده است، شاید برایتان جالب باشد که در زمان حکومت بوش در آمریکا که تنها یکسال دیگر به پایان آن باقی است، عده‌ای از فرماندهان ایالت‌های مختلف، خواهان آزمایش قانونی کردن ازدواج همجنس‌گرایان بودند... جامعه‌شناسان می‌گویند: یکی دیگر از عوامل رشد نکردن جمعیت در کشورهای غربی، این است که ازدواج همجنس‌گرایان به شدت افزایش پیدا کرده است و اگر وضع به همین منوال پیش برود تا دو دهه دیگر باید با کلمه «خانواده» در جهان غرب خداحافظی کرد.همان جهانی که روزی لیبرالیسم را برای هر جامعه‌ای مفید می‌دانست، اما همین لیبرالیسم، به بهانه آزادی، بی‌بند و باری تا نهایت آن را ترویج کرد. 
    

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان با دو مطلب جدید و جذاب در خدمت شما هستم
+ سلام دوستان با دو مقاله جدید در خدمتم سر بزنید دست خالی برنمی گردید
+ سلام دوستان اگر دوست دارید در مورد سریال جومونگ اطلاعاتی بیشتر بدانید به وبلاگم سر بزنید دست خالی برنمی گردید