سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون حدیثى را شنیدید آن را فهم و رعایت کنید ، نه بشنوید و روایت کنید که راویان علم بسیارند و به کاربندان آن اندک در شمار . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :15
کل بازدید :311858
تعداد کل یاداشته ها : 117
103/1/10
6:38 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد رضا آقابیگی[226]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
(( همیشه با تو )) سروهای سرافراز هو اللطیف مبادا روی لاله ها پا گذاریم خانه متروک همسفرمهتاب امٌل عروج .: شهر عشق :. بانک مقاله آدمک ها شاهراه اندیشه آرمان(بازگشتی دوباره) به نام وجود باوجودی که وجودبی وجودم عشق الهی: نگاه به دین با عینک عشق و عاشقی از قرآن بپرس Ask quran نگاه مشرقی دوستان همدم دربدران سکوت عشق ذخیره خدا آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام مذهب عشق مذهبی عدل الهی Divine Justice پرتگاه ناگفته های آبجی کوچیکه عاشق دلباخته وبلاگ رسمی کتایون پیام محبت شناخت اراء و افکار ضالّه همسفر عشق شمیم یار... نافذ فصل سکوت من گذشته من گل نرگس Narcissus طلسم شدگان مـن او چاپی دوم خانه اطلاعات به وسعت دنیا به وسعت دنیا خاطرات یک زندگی یه دل خسته یک کلام حرف خودمونی .:(( به یاد رضا )):. دختـــــر غربتـــی دنیای واقعی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار از یک روحانی دختر ی با کو له‏با ر ی ا ز ا مید عاشقانه های گودزیلا بی سرزمین تر از باد یه پرستویی که قلبش شکسته خلوت تنهایی زیبایی سایه خداوند بر کهکشانهاست ساقیا قدحی ریز که ما باده پرستیم ::. یاغی ترین .:: وبلاگ ایران اسلام دوست عزیز سلام داستان و راه های توحید جویان بزرگ تا.............شقایق او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! گل ارکیده زیر درخت گل خدای که به ما لبخند میزند باسیدعلی‏تافتح‏قدس‏ومکه باورم کن کوچولوها مانا کوثر چهاردیواری توهم یک عشق....... چاه بانک اس ام اس و جوک سیب سایت تخصصی گوشی موبایل عطش کلبه احزان سایت ویژه یک جالب برای دیدن فلش ایمل ریاست کانون رشد (سیروس دولت پور) باشگاه اندیشه سایت خبری سایت تکچین سایت مخ زن آموزش زبان انگلیسی سایت سیامک انصاری (کیانوش) سایت شبهای برره بید جیگر موزیک آموزش رایانه و مهارت icdl به زبان فارسی دایره المعارف فارسی آدرسهای اینترنت سایت زن روز (ویژه خانم ها - مد لباس ) محاسبه طول عمر (به روش کاملا پزشکی ) کاریکاتور بازیگران سینمای ایران سایت مهران مدیری شقایق دهقان (گل یاسمن بانو) سایت مناجات وبلاگ رییس جمهور (آقای محمود احمدی نژاد) پیوند به سایتهای دولتی سایت عمو پورنگ دوربین نت (آرشیو عکس) کسب در آمد و جوک و sms سایت کانون فرهنگی و تربیتی رشد لحظه‏ی دیدار بازار شپش فروشها خدا بود و دیگر هیچ نبود...!!! برای تو چرا و چگونه...؟؟؟ کویر خیال سکوت :.: : نماز،یک هدیه الهی :.: : تا شکوفه ی عشق اینک از حال به آینده پلی باید زد....... وبلاگ تفریحی Fashens چشم انداری بر ژاپن من نگاشت سایت پاسخگو (سئوالات شرعی ) حنانه خواهر سیب مخمل افتاب حقیقت هنرهای رزمی وبلاگ کانون رشد ناحیه 3 کرج
 فصل زمستان همراه با ورزش‌ و سرگرمی‌های خاص خودش است، از جمله ورزش اسکی که طرفداران زیادی دارد و بعضی از کشورهای برف‌گیر در مناطق کوهستانی خود مکان وسیعی را به این ورزش اختصاص می‌دهند. اینسبورگ در اتریش نیز یکی از این شهرهاست که به دلیل داشتن کوه‌های سر به فلک کشیده و دره‌هایش جای مناسبی برای ورزش اسکی است و سالانه هزاران نفر به این شهر کوچک و زیبا سفر می‌کنند تا به اسکی بپردازند.
    اینسبورگ در غرب اتریش واقع است. این شهر در دره‌ای به نام «این» توسط یک رود به نام «سیل» و کوه‌های سر به فلک کشیده محصور شده است. در واقع اطراف این شهر کوچک را چند تپه برفی احاطه کرده است.

     ورزش اسکی و مکان‌های مربوط به آن در این شهر به صورت بیت‌المللی است. اینسبورگ در زبان محلی با نام «پلی بر فراز دره این» شناخته شده است. این شهر دارای مکان‌های تاریخی زیادی و جزو شهرهای پر رفت‌وآمد در اتریش که پایتخت آن وین است. به دلیل همجواری با آلمان و جمهوری چک از شمال، اسلواکی و مجارستان از شرق، ایتالیا و اسلوونی از جنوب، سوئیس و لیختن‌اشتاین از غرب، فرهنگ‌ها و آداب رنگارنگی را پذیرفته اما رفتار مردم آن بیشتر به ژرمن‌ها (آلمان‌ها) گرایش دارد. اتریش با داشتن شهر اینسبورگ منبع درآمد خوبی از طریق ورود جهانگردان به منظور ورزش اسکی و تماشای این شهر تاریخی به دست آورده است. قدمت شهر اینسبورگ به سال 1187 میلادی بازمی‌گردد. این شهر در زمان جنگ‌های ناپلئون و جنگ جهانی دوم شاهدکشمکش های زیادی بوده است، حتی یک مکان که بر اثر بمبی در جنگ جهانی دوم ویران شده، هم‌اکنون به صورت نماد حفظ شده است.
    پس از دوران جنگ جهانی دوم و در زمان صلح و آرامش، اولین مسابقات جهانی اسکی در این شهر برگزار شد. همچنین مردم این شهر علاقه زیادی به شطرنج دارند و هرساله در مسابقات بین‌المللی شطرنج شرکت می کنند. اینسبورگ به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش که در میان کوه‌های بلند برفی واقع شده، دارای آب‌وهوای بسیار پاک و لطیف و در عین حال سرد و برفی است. در ژانویه دمای هوا به ده الی پانزده درجه زیر صفر می‌رسد و در تابستان‌ها نیز از پانزده درجه بالای صفر فراتر نمی‌رود. این شهر هوای سردی دارد و همین مسئله سبب شده که مکان خوبی برای اسکی‌ و دیگر و ورزش‌های زمستانی باشد.
    
     مکان‌های دیدنی
    خانه‌ای که در و سردرش از طلاست و به «گلدن‌داخه» یا «گلدن روف» شهرت دارد، محل زندگی یکی از دوک‌های ثروتمند شهر بوده و هم‌اکنون به موزه تبدیل شده است. از پنجره‌های این خانه قدیمی که متعلق به نهصد سال پیش است، کوه‌های آلپ به چشم می‌خورد. کلیساهای قدیمی با قدمت پانصد ساله نیز در این شهر دیده می‌شود. پارک باغ‌وحش آلپین جزو بزرگ‌ترین پارک‌های اروپاست. چندی پیش یک معمار زن برجسته با ملیت عراقی بریتانیایی، زها حدید که جزو بهترین معماران اروپاست و تاکنون برترین جوایز معماری را دریافت کرده، دست به طراحی و ساخت چندین مکان دیدنی زده است. از جمله ترن هوایی اینسبورگ که در اوایل سال 2007 افتتاح شد. همچنین سکوی پرش اسکی برگیسل در اینسبورگ را در سال 2002 برپا کرد که یکی از جذابیت‌های شهر اینسبورگ برای اسکی‌بازان است. نخستین کتابخانه اسلامی نیز سال گذشته در این شهر افتتاح شد، این کتابخانه عمومی و اسلامی بیش از شش هزار عنوان کتاب به زبان‌های آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، عربی، ترکی و بوسنیایی را در خود جای داده است. کارخانه نقره‌سازی و بدلیجات «اسفارووسکی» که شعبه کارخانه اسفارووسکی چک است، در این شهر قرار دارد و بیش از شش هزار کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند.به عبارتی شهر اینسبورگ یک شهر صنعتی – تاریخی – ورزشی است که همه ساله شاهد بازی‌های زمستانی است. هتل‌های این شهر برای جذب گردشگران خارجی با شیوه سنتی و بافت قدیمی ساخته و اداره می‌شود و بسیاری از هتل‌های این شهر به موزه شباهت دارند.
    
    
    فرهنگ مردم
    مردم این شهر بسیار آرام هستند و سعی دارند از هرگونه اغتشاش دوری کنند و همیشه در جهت ایجاد رفاه گردشگران تلاش می‌کنند تا بتوانند یک منبع درآمد خوب داشته باشند. زبان مردم آلمانی و فرانسوی است، البته به زبان انگلیسی هم صحبت می‌کنند. دین‌شان مسیحیت است و اخیرا به دلیل مهاجرت ترک‌ها و مسلمانان بوسنیایی و روسی به این شهر به منظور یافتن کار و مسکن مناسب، دین اسلام نیز در این شهر به عنوان دین اقلیت درآمده است. این شهر با فرایبرگ آلمان، گرینوبل فرانسه، سارایووی بوسنی، آلبورگ دانمارک، اماچی ژاپن، نیواورلئان آمریکا و کراکوف لهستان پیمان خواهرخواندگی بسته است.

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان با دو مطلب جدید و جذاب در خدمت شما هستم
+ سلام دوستان با دو مقاله جدید در خدمتم سر بزنید دست خالی برنمی گردید
+ سلام دوستان اگر دوست دارید در مورد سریال جومونگ اطلاعاتی بیشتر بدانید به وبلاگم سر بزنید دست خالی برنمی گردید