سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، قدرت تشخیص اخلاقی و نمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :25
کل بازدید :312392
تعداد کل یاداشته ها : 117
103/2/6
7:33 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد رضا آقابیگی[226]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
سروهای سرافراز (( همیشه با تو )) هو اللطیف مبادا روی لاله ها پا گذاریم خانه متروک همسفرمهتاب امٌل عروج .: شهر عشق :. بانک مقاله آدمک ها شاهراه اندیشه آرمان(بازگشتی دوباره) به نام وجود باوجودی که وجودبی وجودم عشق الهی: نگاه به دین با عینک عشق و عاشقی از قرآن بپرس Ask quran نگاه مشرقی دوستان همدم دربدران سکوت عشق ذخیره خدا آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام مذهب عشق مذهبی عدل الهی Divine Justice پرتگاه ناگفته های آبجی کوچیکه عاشق دلباخته وبلاگ رسمی کتایون پیام محبت شناخت اراء و افکار ضالّه همسفر عشق شمیم یار... نافذ فصل سکوت من گذشته من گل نرگس Narcissus طلسم شدگان مـن او چاپی دوم خانه اطلاعات به وسعت دنیا به وسعت دنیا خاطرات یک زندگی یه دل خسته یک کلام حرف خودمونی .:(( به یاد رضا )):. دختـــــر غربتـــی دنیای واقعی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار از یک روحانی دختر ی با کو له‏با ر ی ا ز ا مید عاشقانه های گودزیلا بی سرزمین تر از باد یه پرستویی که قلبش شکسته خلوت تنهایی زیبایی سایه خداوند بر کهکشانهاست ساقیا قدحی ریز که ما باده پرستیم ::. یاغی ترین .:: وبلاگ ایران اسلام دوست عزیز سلام داستان و راه های توحید جویان بزرگ تا.............شقایق او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! گل ارکیده زیر درخت گل خدای که به ما لبخند میزند باسیدعلی‏تافتح‏قدس‏ومکه باورم کن کوچولوها مانا کوثر چهاردیواری توهم یک عشق....... چاه بانک اس ام اس و جوک سیب سایت تخصصی گوشی موبایل عطش کلبه احزان سایت ویژه یک جالب برای دیدن فلش ایمل ریاست کانون رشد (سیروس دولت پور) باشگاه اندیشه سایت خبری سایت تکچین سایت مخ زن آموزش زبان انگلیسی سایت سیامک انصاری (کیانوش) سایت شبهای برره بید جیگر موزیک آموزش رایانه و مهارت icdl به زبان فارسی دایره المعارف فارسی آدرسهای اینترنت سایت زن روز (ویژه خانم ها - مد لباس ) محاسبه طول عمر (به روش کاملا پزشکی ) کاریکاتور بازیگران سینمای ایران سایت مهران مدیری شقایق دهقان (گل یاسمن بانو) سایت مناجات وبلاگ رییس جمهور (آقای محمود احمدی نژاد) پیوند به سایتهای دولتی سایت عمو پورنگ دوربین نت (آرشیو عکس) کسب در آمد و جوک و sms سایت کانون فرهنگی و تربیتی رشد لحظه‏ی دیدار بازار شپش فروشها خدا بود و دیگر هیچ نبود...!!! برای تو چرا و چگونه...؟؟؟ کویر خیال سکوت :.: : نماز،یک هدیه الهی :.: : تا شکوفه ی عشق اینک از حال به آینده پلی باید زد....... وبلاگ تفریحی Fashens چشم انداری بر ژاپن من نگاشت سایت پاسخگو (سئوالات شرعی ) حنانه خواهر سیب مخمل افتاب حقیقت هنرهای رزمی وبلاگ کانون رشد ناحیه 3 کرج

                                  درآمد این آقایان، 70 هزار یورو در دقیقه


    
    


    وقتی صحبت از درآمد به میان می‌آید معمولا درآمد ماهانه یا سالانه مدنظر است اما این موضوع درباره «موکش آمبانی» هندی و برادرش صدق نمی‌کند. چرا که درآمد او در دقیقه رقم بسیار قابل‌توجهی است. «آمبانی» بر اساس ارزیابی‌ها از درآمد 70 هزار یورو در دقیقه برخوردار است و به گفته کارشناسان مساعد‌ترین شرایط را برای تبدیل شدن به ثروتمند‌ترین مرد جهان دارد. براساس آخرین لیست مجله «فوربس»، آمبانی با دارایی 1/02 میلیارد دلار در جایگاه چهاردهم این لیست قرار داشت اما دارایی اش به قدری سریع رشد می‌کند، که حتی کارشناسان مجله معروف «فوربس» را سردرگم کرده است. «موکش» 50 ساله در ژانویه اخیر به عنوان اولین تریلیارد (به روپیه) یعنی عددی با 21 صفر!) در دومین سرزمین پرجمعیت جهان شناخته شد و این موفقیت را جشن گرفت. براساس ارزیابی‌ها، دارایی او از آن زمان تا به حال دو برابر شده و بین 33 تا 43 میلیارد یورو برآورد می‌شود، که سرمایه‌داران بزرگ جهان را به تعجب واداشته است.
    
    یک هواپیما، هدیه تولد!
    گفتنی است که «موکش» ثروتمند به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تولد همسرش یک هواپیمای ایرباس شخصی به او هدیه داد. وی در حال حاضر در شهر بمبئی مشغول ساختن یک کاخ مجلل با امکانات فراوان است، که قرار است این صنعتگر بزرگ هندی همراه با همسرش، سه فرزندش، مادرش و حدود 600 خدمه! در آن زندگی کنند، هزینه ساخت این کاخ مجلل 750 میلیون یورو تخمین زده شده که تنها درآمد یک هفته موکش است.
    
    میراث پدری
    گفتنی است که دارایی عظیم آمبانی حاصل سال‌ها تلاش و زحمت فراوان پدرش «دهیروبهای» است. «دهیرو» یک مامور پمپ بنزین بود و از صفر شروع کرد و با تلاش فراوان شرکت صنعتی «ecnaileR» را در سال 1966 تاسیس کرد. موکش که در 19 آوریل 1957 به دنیا آمد امروزه دارایی خود را مدیون این شرکت است. موکش در رشته شیمی و اقتصاد در بمبئی و آمریکا تحصیل کرد و در سال 1981 رسما به عنوان شریک پدرش در شرکت «ecnaileR»مشغول کار شد و در سال 2002 و پس از فوت پدرش ریاست این شرکت را برعهده گرفت. 
    
    قدرتمندترین مرد هندوستان
    در این زمان درآمد این شرکت به اندازه چهار درصد تولید ناخالص ملی هندوستان بود. موکش یک برادر کوچکتر به نام «آنیل آمبانی» دارد که در همین شرکت مسئول امور مالی است. او نیز از این شرکت درآمد هنگفتی دارد و براساس آخرین لیست «فوربس» با دارایی نزدیک به برادرش (2/81 میلیارد دلار) در جایگاه هیجدهم ثروتمند‌ترین‌های جهان قرار دارد. مجله «yadot aidnI » اخیرا موکش را به عنوان قدرتمندترین مرد هندوستان بعد از نخست‌وزیر این کشور معرفی کرده است. موکش می‌خواهد تا سال 2011 میلادی حدود 25 میلیارد دلار در زمینه لوازم خانگی سرمایه‌گذاری کند. منتقدان هندی می‌ترسند با این سرعت که موکش در زمینه اقتصادی رشد می‌کند به زودی قسمت وسیعی از صنعت و تجارت هندوستان را در انحصار خود درآورد.

منبع : ksabz
    


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان با دو مطلب جدید و جذاب در خدمت شما هستم
+ سلام دوستان با دو مقاله جدید در خدمتم سر بزنید دست خالی برنمی گردید
+ سلام دوستان اگر دوست دارید در مورد سریال جومونگ اطلاعاتی بیشتر بدانید به وبلاگم سر بزنید دست خالی برنمی گردید