سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند عدل یا بخشش کدام بهتر است ؟ فرمود : ] عدالت کارها را بدانجا مى‏نهد که باید و بخشش آن را از جایش برون نماید . عدالت تدبیر کننده‏اى است به سود همگان ، و بخشش به سود خاصگان . پس عدل شریفتر و با فضیلت‏تر است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :21
کل بازدید :311829
تعداد کل یاداشته ها : 117
103/1/9
10:20 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد رضا آقابیگی[226]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
(( همیشه با تو )) سروهای سرافراز هو اللطیف مبادا روی لاله ها پا گذاریم خانه متروک همسفرمهتاب امٌل عروج .: شهر عشق :. بانک مقاله آدمک ها شاهراه اندیشه آرمان(بازگشتی دوباره) به نام وجود باوجودی که وجودبی وجودم عشق الهی: نگاه به دین با عینک عشق و عاشقی از قرآن بپرس Ask quran نگاه مشرقی دوستان همدم دربدران سکوت عشق ذخیره خدا آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام مذهب عشق مذهبی عدل الهی Divine Justice پرتگاه ناگفته های آبجی کوچیکه عاشق دلباخته وبلاگ رسمی کتایون پیام محبت شناخت اراء و افکار ضالّه همسفر عشق شمیم یار... نافذ فصل سکوت من گذشته من گل نرگس Narcissus طلسم شدگان مـن او چاپی دوم خانه اطلاعات به وسعت دنیا به وسعت دنیا خاطرات یک زندگی یه دل خسته یک کلام حرف خودمونی .:(( به یاد رضا )):. دختـــــر غربتـــی دنیای واقعی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار از یک روحانی دختر ی با کو له‏با ر ی ا ز ا مید عاشقانه های گودزیلا بی سرزمین تر از باد یه پرستویی که قلبش شکسته خلوت تنهایی زیبایی سایه خداوند بر کهکشانهاست ساقیا قدحی ریز که ما باده پرستیم ::. یاغی ترین .:: وبلاگ ایران اسلام دوست عزیز سلام داستان و راه های توحید جویان بزرگ تا.............شقایق او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! گل ارکیده زیر درخت گل خدای که به ما لبخند میزند باسیدعلی‏تافتح‏قدس‏ومکه باورم کن کوچولوها مانا کوثر چهاردیواری توهم یک عشق....... چاه بانک اس ام اس و جوک سیب سایت تخصصی گوشی موبایل عطش کلبه احزان سایت ویژه یک جالب برای دیدن فلش ایمل ریاست کانون رشد (سیروس دولت پور) باشگاه اندیشه سایت خبری سایت تکچین سایت مخ زن آموزش زبان انگلیسی سایت سیامک انصاری (کیانوش) سایت شبهای برره بید جیگر موزیک آموزش رایانه و مهارت icdl به زبان فارسی دایره المعارف فارسی آدرسهای اینترنت سایت زن روز (ویژه خانم ها - مد لباس ) محاسبه طول عمر (به روش کاملا پزشکی ) کاریکاتور بازیگران سینمای ایران سایت مهران مدیری شقایق دهقان (گل یاسمن بانو) سایت مناجات وبلاگ رییس جمهور (آقای محمود احمدی نژاد) پیوند به سایتهای دولتی سایت عمو پورنگ دوربین نت (آرشیو عکس) کسب در آمد و جوک و sms سایت کانون فرهنگی و تربیتی رشد لحظه‏ی دیدار بازار شپش فروشها خدا بود و دیگر هیچ نبود...!!! برای تو چرا و چگونه...؟؟؟ کویر خیال سکوت :.: : نماز،یک هدیه الهی :.: : تا شکوفه ی عشق اینک از حال به آینده پلی باید زد....... وبلاگ تفریحی Fashens چشم انداری بر ژاپن من نگاشت سایت پاسخگو (سئوالات شرعی ) حنانه خواهر سیب مخمل افتاب حقیقت هنرهای رزمی وبلاگ کانون رشد ناحیه 3 کرج

                                              عجیب ترین مردان دنیا


    
    
    
    سربازی که 28 سال مخفی شد

    <شوییچی یوکویی> سربازی بود که در سال 1941 به ارتش امپراطوری ژاپن احضار و کمی پس از آن به <گوام> منتقل شد. در سال 1944 وقتی نیروهای آمریکایی جزیره گوام را تسخیر کردند، یوکویی از ترس کشته شدن به جنگل رفت و در آن جا پنهان شد. روز 24 ژانویه سال 1972 یوکویی توسط دو تن از ساکنان آن محل در یکی از نواحی دوردست <گوام> پیدا شد. در مدت 28 سال در یک غار زیرزمینی که خودش آن را کنده بود مخفی مانده بود و با وجود اینکه مدتها پس از پایان جنگ جهانی دوم اعلامیه آن را در نزدیکی غار خود پیدا کرده بود ولی باز هم می‌‌ترسید از مخفیگاهش بیرون بیاید. او پس از بازگشت به ژاپن در حالیکه تپانچه زنگ‌زده خود را به کمرش بسته بود گفت: <واقعا عجیب است که من پس از این همه سال زنده از جنگل بیرون آمده‌ام.>
    
    
    
    خـزنده انســان‌نمــا

    <دیوید ایکه> قبلا یک فوتبالیست حرفه‌ای بود و در شبکه تلویزیونی بی‌‌بی‌‌سی برنامه ورزشی اجرا می‌‌کرد و البته سخنگوی ملی حزب سبز بریتانیا نیز بود. او از سال 1990 تمام هم و غم خود را بر روی یک تحقیق گذاشت. تحقیقی که خود <ایکه> نام آن را <تحقیق تمام وقت بر روی خزندگان، کسانی که یا چیزهایی که بر دنیا حکومت می‌‌کنند> گذاشته است.او همیشه فقط لباس‌های فیروزه‌ای رنگ می‌‌پوشد و معتقد است دنیا به دست یک گروه اسرارآمیز به نام <الیت‌ها> اداره می‌‌شود. به گفته او <الیت‌ها> گونه‌ای از خزندگان انسان‌نما هستند که در زمان‌های باستان به عنوان < انجمن برادران بابیلونی> معروف بودند و در عصر حاضر <جورج دبلیوبوش> ، <ملکه الیزابت دوم> و <کریس کریستوفرسون> از اعضای آن هستند. او می‌‌گوید: نسل‌های فعلی این خزندگان به کودک‌آزاری و شیطان‌پرستی می‌‌پردازند. او نویسنده پانزده کتاب است و نظرات و عقاید خود را در این کتاب‌ها به تفصیل توضیح داده است. <ایکه> در سال 1999 پس از یک سخنرانی پنج ساعته در دانشگاه تورنتو مورد تشویق و ستایش شدید دانشجویان آن دانشگاه قرار گرفت.
    
    
    
    
    مـردی کـه رسمـا مـرده بــود

    <لعل بیهاری> متولد سال 1961 یک کشاورز از منطقه <اوتارپرادش> هندوستان است. او ظاهرا یک انسان معمولی است ولی یک تفاوت عمده با دیگران دارد و آن اینکه <بیهاری> از سال 1976 تا 1994 یعنی مدت هجده سال از نظر دولت مرده بود. او انجمن <مرتیک سنگ> یا <انجمن مردگان> را در <اوتار پرادش> تاسیس کرد و مدت هجده سال با نظام بروکراسی دولت هند جنگید تا بالاخره در سال 1994 میلادی توانست ثابت کند هنوز زنده است.در سال 1974 وقتی <لعل بیهاری> تصمیم گرفت از بانک وام بگیرد، تازه فهمید که از نظر دولت مرده است.
    عموی بیهاری به یکی از کارمندان دولتی رشوه داده بود تا نام او را در میان مردگان بنویسد و بدین ترتیب می‌‌خواست ملک و املاک بیهاری را تصاحب کند. مدتی بعد بیهاری دریافت که او تنها کسی نیست که این وضعیت را دارد و حداقل صد نفر دیگر مثل او مرده قلمداد می‌شدند. همان وقت بود که تصمیم گرفت انجمن <مرتیک ‌سنگ> را تاسیس کند.
    او و بسیاری از اعضای این انجمن در خطر کشته‌شدن بودند زیرا خویشاوندانشان به‌خاطر دارایی‌هایشان نمی‌خواستند آنها زنده بمانند. بیهاری بالاخره توانست به حق خود برسد ولی هم‌اکنون این انجمن بیش از بیست‌هزار عضو دارد که همگی هندی هستند آنها توانسته‌اند هویت چهار نفر از این بیست‌هزار نفر را اثبات کنند. بیهاری در سال 2004 کاندیدای انتخابات پارلمان <لعل گنگ> شد.
    
    
    
    او همـه‌چیـزمی خورد

     <میشل لوتیتو> متولد پانزده ژوئن سال 1950 یک مرد فرانسوی است. لوتیتو که در شهر <گرین ویل> به دنیا آمده است به خاطر خوردن اشیای غیرقابل هضم مشهور شده و در کشور خود با لقب<موسیو مانگتو> به معنای <آقای همه‌چیزخوار> معروف می‌‌باشد. او برای مردم برنامه اجرا می‌‌کند و در برابر چشمان حیرت زده آنها همه نوع فلز، شیشه، پلاستیک و چیزهایی از این قبیل را می‌‌خورد. او تاکنون چندین دوچرخه و تلویزیون را در کنار اشیای کوچک‌تر خورده است. لوتیتو ابتدا اجزای این وسایل را از هم جدا می‌‌کند و سپس آنها را تکه‌تکه و به راحتی قورت می‌‌دهد.
    لوتیتو خوردن وسایل غیرمعمول را از کودکی آغاز کرده بود و از سال 1966 یعنی از شانزده سالگی تا کنون برای مردم برنامه اجرا می‌‌کند. لوتیتو تاکنون به‌خاطر این رژیم غذایی عجیب خود احساس بیماری نکرده و حتی پس از خوردن مواد مسمومیت‌‌زا هم مریض نشده است. او در هنگام اجرای برنامه به طور متوسط روزی یک کیلوگرم وسایل غیرقابل هضم می‌‌خورد و قبل از صرف این غذای غیرمتعارف مقداری روغن معدنی تناول می‌‌نماید. در طول خوردن آنها نیز مقداری زیادی آب می‌‌نوشد. به نظر می‌‌رسد که ضخامت دیواره معده و روده‌های لوتیتو دو برابر یا حتی چند برابر مردم عادی است و اسیدهای معده‌اش آنقدر قوی هستند که می‌‌توانند غذاهای فلزی او را هضم کنند.
    
    
    
    
    ‌_ صد و چهل سال عمر


    <یوشیرو ناکاماتسو> که روز بیست و ششم ژوئن سال 1928 به دنیا آمده یک پزشک می‌‌باشد. او همچنین یک مخترع ژاپنی است که ادعا می‌‌کند رکورد بیشترین تعداد اختراعات را در دنیا شکسته است و بیش از سه هزار اختراع از خود بر جای گذاشته که از جمله معروف‌ترین آنها <دیسک‌ فلاپی> و کفش‌های فنری <پیون پیون> می‌‌باشند.
     او در طول مدت سی‌و چهار سال از تمام وعده‌های غذایی که خورده است عکس‌برداری کرده و تمامی آنها را جزء جزء تجزیه و تحلیل نموده و خواص و مضرات تک‌تک آنها را برشمرده است. هدف اصلی ناکاماتسو از این کار عجیب که صبر و حوصله بسیاری را می‌‌طلبد علاوه بر رکوردشکنی این است که بتواند با در نظرگرفتن خاصیت‌های مختلف غذاها، بیش از صد و چهل سال عمر کند.
    
    
    
    
    _ او سه دهه نخوابید
    <تای نگوک> شصت ساله که در محله خود به نام <های> معروف است، می‌گوید: از سال 1973 پس از یک تب شدید دیگر نتوانسته بخوابد و در طول بیش از 11700 شب بی‌خوابی گوسفندهای بیشماری را شمرده ولی تاثیری در این اختلال ایجاد نشده است. او می‌گوید: <نمی‌دانم این بی‌خوابی بر روی سلامتی‌ام تاثیر گذاشته است یا خیر ولی هنوز هم مثل دیگران سالم هستم و می‌توانم مزرعه‌ام را اداره کنم.>
    یکی از همسایگان نگوک برای اثبات سلامتی او می‌گوید: <او می‌تواند پنج کیلوگرم کود را چهار کیلومتر با خود حمل کند و به خانه برگرداند.> همسر نگوک اظهار می‌دارد: <شوهرم قبلا خوب می‌خوابید ولی پس از آن تب حتی داروی خواب‌آور هم نتوانسته او را بخواباند.>
     وی در ادامه افزود: وقتی نگوک برای انجام آزمایشات پزشکی به بیمارستان شهر رفت، پزشکان گفتند او در سلامت کامل به سر می‌برد و فقط کبدش کمی ضعیف کار می‌کند. نگوک در حال حاضر در مزرعه‌ای در دامنه کوهستان زندگی می‌کند و سرگرم مزرعه‌داری و مراقبت از مرغ‌ها و خوک‌های خود است.
     او شش فرزند دارد که هر یک در خانه خود زندگی می‌کنند. او اغلب شبها اضافه‌کاری می‌کند یا برای جلوگیری از ورود دزدها نگهبانی می‌دهد. او می‌گوید: دو ماه از این شب‌های بی‌خوابی را سرگرم کندن دو استخر بزرگ برای پرورش ماهی بوده است.

منبع :ksabz


85/11/19::: 7:20 ع
نظر()
  
  

                                             پــدر مـاکــارونـی جـهــــان


    
    
    
    با دیدن یک بشقاب پر از ماکارونی تصوری از یک غذای ایتالیایی در اذهان همه به وجود می‌آید و اکثر مردم فکر می‌کنند خالق ماکارونی فردی ایتالیایی بوده است اما چنین نیست ابداع‌کننده ماکارونی یک تایوانی بود.<مومو فوکاآندو> ابداع‌کننده این غذای بین‌المللی است. او یک تایوانی است که سال‌ها در ژاپن زندگی می‌کرد و تقریبا نیم قرن پیش این غذای خوشمزه و قابل دسترس و ارزان‌قیمت را ابداع کرد تا همه اقشار مردم در کنار دیگر غذاهایشان از این غذای نشاسته‌ای نیز استفاده کنند.او تلاش زیادی برای تنوع بخشیدن به ماکارونی یا همان <نودلز> کرد. وی چند روز پیش در سن 96 سالگی چشم از جهان فرو بست. در این مقاله به زندگی این فرد مبتکر اشاره خواهیم داشت.

    
    زندگی موموفوکا آندو
    <موموفوکا آندو> در پنج مارس 1910 در یک خانواده متمول ژاپنی تایوانی‌تبار در شهر کاگی تایوان چشم به جهان گشود. در آن زمان تایوان در اشغال ژاپن بود.<موموفوکا> طعم محبت والدین را نچشید، زیرا در کودکی هر دویشان را از دست داد و یتیم شد اما ارث کلانی به او رسیده بود. از آن زمان به بعد سرپرستی <موموفوکا> به عهده مادربزرگ و پدربزرگش بود. آنها در تاینان تایوان زندگی می‌کردند لذا او به آنجا نقل مکان کرد و در دامان مهربان مادربزرگ و پدربزرگش رشد یافت.پدربزرگش یک مغازه پارچه‌فروشی و منسوجات داشت. موموفوکا پس از مدرسه به مغازه می‌رفت و پارچه می‌فروخت. کم‌کم راه و رسم خرید و فروش را یاد گرفت و با ارثی که برایش مانده بود یک شرکت واردات و صادرات پارچه در تایپه با سرمایه‌ای بالغ بر 190 هزار ین بر پا کرد.وی در آن زمان 22 ساله بود.
    موموفوکا در سال 1933 به اوزاکای ژاپن سفر کرد تا شرکتش را گسترش دهد.
    پس از جنگ جهانی دوم، موموفوکا شهروند ژاپن شد و سپس برای تکمیل تحصیلاتش به دانشگاه ریتسومیکان اوزاکا رفت. او در کنار تحصیل به کار تجارت هم مشغول بود که بخت با او یار نبود و شرکت زنجیره‌ای منسوجات او ورشکست شد.در سال 1948 یک کارخانه کوچک تولید و تصفیه نمک خوراکی در منطقه ایکه‌ای اوزاکا تاسیس کرد.
    <موموفوکا> عزمی راسخ داشت و از شکست‌ها نمی‌هراسید. در آن زمان ژاپن دوران بعد از جنگ جهانی دوم را می‌گذراند. وزارت بهداشت سعی در ترغیب مردم برای خوردن نان با آرد گندم می‌کرد و نگران وضعیت تغذیه مردم بود، زیرا آنان از لحاظ مالی استطاعت تهیه موادغذایی را نداشتند. از این رو موموفوکا به فکر افتاد و با آرد گندم رشته‌هایی شبیه ماکارونی امروزی درست کندکه به راحتی هم مردم می‌توانستند با چوب‌های مخصوص آن را میل کنند. او کارخانه‌ای کوچک و ابتدایی برای تهیه ماکارونی بر پا کرد.
    در 25 آگوست 1958 در حالی که 48 ساله بود بعد از آزمایش‌های متعدد بالاخره ماکارونی‌های فوری آماده شده را به نام chikin Ramen درست کرد که طعم مرغ می‌داد و مورد توجه همگان قرار گرفت. البته قیمت آن کمی گران بود و بسته‌ای 35 ین به فروش می‌رفت. طرز پخت آن نیز بسیار ساده بود. ماکارونی‌های نیمه پخته را در آب جوش می‌ریختند و پس از چند دقیقه غذا حاضر بود و آن را با سس می‌خوردند. در 18 سپتامبر 1971 ماکارونی‌های لیوانی هم درست شد. این نوع ماکارونی‌های پخته شده در لیوان‌های یک بار مصرف به دست مشتری‌ها داده می‌شد و با قیمت مناسب در دکه‌های خیابان‌های ژاپن به فروش می‌رفت و یک غذای مقوی و در عین حال سیرکننده بود.
    _ _ _
    وی در سال 1964 به مقام ریاست انجمن صنایع غذایی ژاپن نیز منصوب شد. او سعی می‌کرد هر روز کیفیت مواد غذایی کمپانی خود را بالا ببرد تا رضایت مردم را جلب کند.
    در سال 2004 این کمپانی بیش از هفتاد میلیارد ین ماکارونی به سراسر جهان فروخته بود. هم اکنون در همه رستوران‌های ژاپن و چین و دیگر کشورهای آسیای شرقی ماکارونی‌های موموفوکا در کاسه‌های سنتی سرو می‌شود و طرفداران زیادی دارد زیرا علاوه بر قیمت ارزان بسیار خوشمزه و مقوی است.موموفوکا برای تداوم و ماندگاری محصولاتش یک موزه در اوزاکا دایر کرد و در این موزه همه اقلام ماکارونی از ابتدایی‌ترین تا جدیدترین و در انواع مختلف و همچنین دستگاه‌های تهیه ماکارونی را در معرض دید همگان قرار داد.
    او چندین بار مدال طلا و نقره از وزارت بهداشت ژاپن برای بالا بودن کیفیت محصولات کمپانی‌اش دریافت کرد. موموفوکا در سال 2005 خود را بازنشسته کرد و خانه‌نشین شد تا به استراحت بپردازد.
    او آخرین بار یک ماه و نیم پیش به مناسبت آغاز سال نو میلادی، در جلسه‌ای با مدیران شرکتش به بحث و گفتگو نشست و در برابر دوربین خبرنگاران بشقابی پر از ماکارونی میل کرد و در پنج ژانویه 2007 یعنی پنج روز بعد از مراسم گفتگو با مدیران شرکت در سن 96 سالگی بر اثر حمله قلبی چشم از جهان فروبست و همسرش <ماساکو> و دو پسر و دخترش را تنها گذاشت.گفتنی است پس از مرگ وی بیشتر رستوران‌دارهای معروف دنیا برای او مراسم یادبود برگزار کردند اما اوضاع در ایتالیا تفاوت داشت، همه رستوران‌ها به مدت دو روزفقط ماکارونی به مشتریان خود می دادند.
85/11/19::: 7:14 ع
نظر()
  
  
                                                                          فهــم برتــر ادیـــان و اقـــوام
    
    
    
    پرونده حزب بعث عراق با اعدام صبحگاه صدام در روز عرفه سال 1427 هجری قمری مطابق با دی‌ماه 1385 هجری شمسی بسته شد. حزبی که برای اضمحلال، کشتار و تخریب امت اسلام از اقوام عرب، فارس، کرد، ترک و... با سرکردگی استعمار پیر و شیطان بزرگ‌تر انگلیس و دستیاری فرانسه، آمریکا و... تشکیل شده بود و قوم‌گرایی و نسل‌کشی و فرقه‌سازی دینی را به بالاترین حد خود رساند صدام اعدام و به جهنم واصل شد اما آیا شخصیت و خلق و خوی صدامی هم اعدام شد؟ آیا شیطان بزرگ و ابلیس اصلی هم در زیر خاک مدفون شد؟ هرگز اینطور نیست دیکتاتوری دیگر با نامی دیگر و روشی فریبنده‌تر می‌‌آید و این تنها فهم برتر امت اسلام است که می‌‌تواند حیله مکارانه دشمنان غدار امت اسلام را شناسایی کند در غیر این صورت بازکارگردانی ابلیس بزرگ و بزرگ‌تر نمایشنامه جدید سی‌ساله دیگری را در خاورمیانه به اجرا درمی‌‌آورد و در این نمایش عده‌ای ندانسته و شماری دانسته بازیگر و نقش‌آفرین می‌‌شوند و تا به خود بیایند و متوجه شوند ذخایر ملی آنها به باد فنا می‌‌رود و خزانه و کیسه اهریمنان پر می‌‌شود و با آن قدرت مالی علیه مال، جان، اقتصاد و فرهنگ مسلمانان توطئه‌های شوم و زهرآگین می‌‌کنند.
    
    قوم‌گرایی اولین توطئه شیطان
    مهمترین تزویر برای آینده خاورمیانه تجزیه امت اسلام به کشورهای کوچک و ضعیف تحت عنوان و پوشش توخالی استقلال قومی است در حالیکه کشورهای اروپایی با یکدیگر متحد می‌‌شوند و پول واحد، بانک واحد، ارتش واحد، مجلس واحد، سیاست خارجی واحد و دهها وحدت کاری ضروری و مناسب را سامان می‌‌دهند در اینجا به طبل تفرقه و اختلاف می‌‌کوبند و از تجزیه منطقه قفقاز به سمت تجزیه خاورمیانه حرکت می‌‌کنند و کشورهایی به نام آذربایجان، کردستان، عربستان، عراق جنوبی، عراق مرکزی و دهها عنوان جعلی دیگر درست می‌‌کنند و گروههای مردمی و فرهنگی وسیعی را با بودجه کلان و پنهان سازمان‌های جاسوسی سامان و سمت و سو می‌‌دهند و همانند انقلاب‌های ساختگی و مخملین کشورهای آسیای میانه به دنبال ایجاد کشورهای ضعیف و کوچک هستند که به راحتی بر منابع، فرهنگ و بافت اجتماعی آنها تسلط داشته باشند و رفته‌رفته فرهنگ خود را بر فرهنگ مردم منطقه مستولی‌ سازند و از اختلاف و نزاع ادیان و اقوام مختلف نهایت سوءاستفاده را ببرند و همواره در توازن ناشی از تنازع بین اقوام و مذاهب سیادت و سیاست، خود را بر ملتهای مختلف چیره‌ ‌سازنند.
    
    فرقه‌گرایی دینی دومین توطئه
    هم اکنون در عراق اشغال شده به دست کافران آمریکایی و انگلیسی چه کسانی به فرقه‌گرایی شیعه و سنی و دهها فرقه دیگر دامن می‌‌زنند؟ چه قدرتی از بحث‌های فرقه‌ای نهایت سود را می‌‌برد و حتی حاضر است برای نشر چنین بحثهایی مکتبها و مدارس بسازد و هزینه آنها را بپردازد؟
    آیا امروز مساله اصلی شیعیان در هم کوبیدن فلان فرقه‌سنی است آیا مساله اصلی برادران حنفی مذهب یا شافعی مذهب یا مالکی مذهب یا حنبلی مذهب در هم کوبیدن یکدیگر و یا درگیر شدن با فلاق فرقه شیعه است؟ چه کسی و چه فکری از امت اسلام دست کم در شرایط فعلی اینگونه فکر می‌‌کند در حالیکه دشمن صهیونیستی روز به روز پیشروی می‌‌کند و با وقاحت اعلام می‌‌کند ما بمب اتم داریم و در هر جا لازم بدانیم آنرا بکار می‌‌گیریم آنگاه مسلمانان با یکدیگر به بحث این مذهب و آن مذهب مشغول باشند در حالیکه تمام امت اسلام از شیعه با تمام فرقه‌هایش و سنی با تمام مذاهبش زیر چکمه‌های آمریکا و انگلیس است. آیا فهم برتر اقتضا نمی‌‌کند که دشمن مشترک و خطر مشترک را بشناسیم و تهدیدهای بین‌المللی را با فرصت‌سازی در امت اسلام خنثی کنیم؟جوانان کشورهای اسلامی به ویژه دانشجویان و طلبه‌های علوم دینی با تحلیل صحیح و فهم برتر به خوبی درمی‌‌یابند که هرگونه تکیه کردن بر دشمنان دیرین امت اسلامی مانند انگلیس، آمریکا و فرانسه و کوبیدن رقیب قومی یا مذهبی هرگز سعادت و تکامل را برای آنان به ارمغان نخواهد آورد بلکه آنان و مردمشان باید تا زمانی که وضع به همین منوال است در آتش اختلاف بسوزند و نوکر قدرت‌های بزرگ باشند و استعمار همچنان منابع آنها را به یغما ببرد..
    
    چاره چیست؟
    از کناره دریای مدیترانه تا ساحل دریای عمان از آسیای میانه تا دریای یمن و از شمال آفریقا تا جنوب آسیا باید اتحادیه کشورهای اسلامی با تمام اقوام، ملیتها و فرهنگ‌ها تشکیل شود اتحادیه‌ای که مسائل داخلی امت اسلام را که بعضا بسیار کوچک و در حد اختلاف‌های مرزی است حل کند و روادید و رفت‌ و آمدها بین کشورهای اسلامی بر اساس قانون مجلس واحد کشورهای اسلامی سامان پیدا کند پول واحد، بانک واحد و ارتش واحد تشکیل شود.اختلاف‌های قومی و دینی کنار گذاشته شود برای هر فکری در چارچوب توحید الهی و نبوت نبوی حرمت قائل شویم.
     امت اسلام با شوکت و عزتی که خدای بزرگ وعده آن را در قرآن داده شکل پیدا کند اختلافات فکری جزیی را در حد نابودی اصول دین اسلام مطرح نسازیم و هدف اعتلای اسلام رسول مهربانی، به منظور آسایش و رحمت عالمیان و آدمیان باشد کرامت انسان از مرد و زن، سیاه و سفید و... ارج نهاده شود و تعرض به یک قوم یا یک کشور اسلامی تعرض به امت اسلام تعریف شود و مطابق رای اجماعی همه مسلمین اهتمام به امور مسلمین از تمام اقوام و افراد سرلوحه برنامه‌ها باشد و علم‌آموزی مطابق نص قرآن اصلی‌ترین اهتمام مسلمانان در تمام گرایشها و تخصصها باشد و کشورهای اسلامی باید در عین اقتدار ملی و حفظ خصائص قومی، اتحادیه کشورهای اسلامی را بر اساس مشترکات فرهنگی و اقتصادی خود استحکام بخشند و منافع جمعی ملتهای خود را در عصر شکل‌گیری اتحادیه‌های بزرگ بر روی کره زمین حفظ کنند.
    آینده‌ای نه چندان دور فصل جدیدی از روابط بین‌الملل آغاز می‌‌شود و حقوق بین‌الملل سنتی جای خود را به حقوق بین‌الملل مدرن خواهد داد در حقوق بین‌الملل جدید دیگر کشور تابعان و موضوع حقوق بین‌الملل نیستند زیرا کشورها به عنوان تابعان حقوق بین‌الملل سنتی موضوعیت داشتند و در عصر نوین اتحادیه‌های بزرگ اطراف معاهدات بین‌الملل را امضا خواهند کرد و سازمان ملل متحد مجلس کره زمین خواهد شد که شورای امنیت آن به حکم شورای نگهبان منشور ملل و تحولات جهانی عمل خواهد کرد و منشور ملل متحد در حکم قانون اساسی کره زمین خواهد شد و جمعیت کره زمین به بافت جمعیتی خاور دور شامل چین، ژاپن، کره و... به سرکردگی چین و باختر و غرب شامل اتحادیه اروپا و آمریکا به توطئه‌چینی انگلیس و سرکردگی آمریکا و خاورمیانه و آفریقا شامل ملت‌های ضعیف اما دارای منابع قوی تقسیم خواهد شد این خاورمیانه و آفریقاست که هیچ سهمی در شورای امنیت سازمان ملل متحد ندارد یعنی اتحادیه‌های بزرگ اروپا، آمریکا و خاور دور با تشکیل وحدت جمعیتی بزرگ از اقوام و ادیان متفاوت اما مشترک‌المنافع پشت میز شورای امنیت قرار می‌‌گیرند و تمام فهم برتر اتحادیه اروپا و آمریکا در این است که اتحادیه خاورمیانه بزرگ شکل پیدا نکند زیرا نفت، گاز و اورانیوم و سایر معادن و فرهنگ غنی خاورمیانه در خدمت اتحادیه اروپا و آمریکا باشد.تا از هر گوشه‌ای توسط بازیگران خودفروخته و یا ابلهی چون صدام، شاه حسین اردنی و... به یغما برده شود کشورهای اسلامی نه تنها باید اتحادیه کشورهای اسلامی تشکیل دهند بلکه باید با پیمان بین‌المللی با سایر کشورهای غیر مسلمان همانند سازمان غیرمتعهدها اتحادیه کشورهای جنوب را بسازند تا بسان کشورهای مشترک‌المنافع که به معاهدات وحقوق متقابل وفادار هستند به زندگی اجتماعی خود در جهان ادامه دهند دست‌کم امروز و اکنون فهم وحدت و درک منافع مشترک کشورهای خاورمیانه آنها را به فهم برتر اتحادیه خاورمیانه بزرگ می‌‌رساند که دارای ارتش واحد، پول واحد، بانک واحد، مجلس واحد و دهها نهاد و تاسیسات واحد باشند تا در سایه امنیت و اقتصاد به تعالی و تکامل برسند تا در عین حفظ بافت قومیت‌ها و مذاهب مختلف با شعور بالای فکری زندگی مشترک متعالی ملت خود را بر پایه منافع مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی تامین کنند
85/11/19::: 7:13 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان با دو مطلب جدید و جذاب در خدمت شما هستم
+ سلام دوستان با دو مقاله جدید در خدمتم سر بزنید دست خالی برنمی گردید
+ سلام دوستان اگر دوست دارید در مورد سریال جومونگ اطلاعاتی بیشتر بدانید به وبلاگم سر بزنید دست خالی برنمی گردید