سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون زیاد بن ابیه را به جاى عبد اللّه پسر عباس به فارس و شهرهاى تابع آن حکومت داد ، در گفتارى دراز که او را از گرفتن خراج پیش از رسیدن وقت آن نهى فرمود گفت : ] کار به عدالت کن و از ستم و بیداد بپرهیز که ستم رعیت را به آوارگى وادارد و بیدادگرى شمشیر را در میان آرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :55
کل بازدید :312462
تعداد کل یاداشته ها : 117
103/2/7
9:57 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد رضا آقابیگی[226]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
سروهای سرافراز (( همیشه با تو )) هو اللطیف مبادا روی لاله ها پا گذاریم خانه متروک همسفرمهتاب امٌل عروج .: شهر عشق :. بانک مقاله آدمک ها شاهراه اندیشه آرمان(بازگشتی دوباره) به نام وجود باوجودی که وجودبی وجودم عشق الهی: نگاه به دین با عینک عشق و عاشقی از قرآن بپرس Ask quran نگاه مشرقی دوستان همدم دربدران سکوت عشق ذخیره خدا آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام مذهب عشق مذهبی عدل الهی Divine Justice پرتگاه ناگفته های آبجی کوچیکه عاشق دلباخته وبلاگ رسمی کتایون پیام محبت شناخت اراء و افکار ضالّه همسفر عشق شمیم یار... نافذ فصل سکوت من گذشته من گل نرگس Narcissus طلسم شدگان مـن او چاپی دوم خانه اطلاعات به وسعت دنیا به وسعت دنیا خاطرات یک زندگی یه دل خسته یک کلام حرف خودمونی .:(( به یاد رضا )):. دختـــــر غربتـــی دنیای واقعی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار از یک روحانی دختر ی با کو له‏با ر ی ا ز ا مید عاشقانه های گودزیلا بی سرزمین تر از باد یه پرستویی که قلبش شکسته خلوت تنهایی زیبایی سایه خداوند بر کهکشانهاست ساقیا قدحی ریز که ما باده پرستیم ::. یاغی ترین .:: وبلاگ ایران اسلام دوست عزیز سلام داستان و راه های توحید جویان بزرگ تا.............شقایق او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! گل ارکیده زیر درخت گل خدای که به ما لبخند میزند باسیدعلی‏تافتح‏قدس‏ومکه باورم کن کوچولوها مانا کوثر چهاردیواری توهم یک عشق....... چاه بانک اس ام اس و جوک سیب سایت تخصصی گوشی موبایل عطش کلبه احزان سایت ویژه یک جالب برای دیدن فلش ایمل ریاست کانون رشد (سیروس دولت پور) باشگاه اندیشه سایت خبری سایت تکچین سایت مخ زن آموزش زبان انگلیسی سایت سیامک انصاری (کیانوش) سایت شبهای برره بید جیگر موزیک آموزش رایانه و مهارت icdl به زبان فارسی دایره المعارف فارسی آدرسهای اینترنت سایت زن روز (ویژه خانم ها - مد لباس ) محاسبه طول عمر (به روش کاملا پزشکی ) کاریکاتور بازیگران سینمای ایران سایت مهران مدیری شقایق دهقان (گل یاسمن بانو) سایت مناجات وبلاگ رییس جمهور (آقای محمود احمدی نژاد) پیوند به سایتهای دولتی سایت عمو پورنگ دوربین نت (آرشیو عکس) کسب در آمد و جوک و sms سایت کانون فرهنگی و تربیتی رشد لحظه‏ی دیدار بازار شپش فروشها خدا بود و دیگر هیچ نبود...!!! برای تو چرا و چگونه...؟؟؟ کویر خیال سکوت :.: : نماز،یک هدیه الهی :.: : تا شکوفه ی عشق اینک از حال به آینده پلی باید زد....... وبلاگ تفریحی Fashens چشم انداری بر ژاپن من نگاشت سایت پاسخگو (سئوالات شرعی ) حنانه خواهر سیب مخمل افتاب حقیقت هنرهای رزمی وبلاگ کانون رشد ناحیه 3 کرج

                                         استقبال بی‌سابقه از اسلام در اروپا


    
     پروفسور رافائل ایزرائیلی استاد دانشگاه عبری در رژیم اشغالگرقدس با اشاره به این‌که در دو دهه گذشته تنها در دو کشور فرانسه و انگلیس، بیش از صد هزار نفر به اسلام مشرف شدند، احساس نگرانی کرد و از این‌که گسترش اسلام در اروپا باعث تغییر چهره این قاره در جهان می‌شود، ابراز نگرانی کرد.

    او می‌گوید: در حال حاضر بیش از سی میلیون نفر از جمعیت 380 میلیونی اروپا، مسلمان هستند که این رقم تا 25 سال آینده به دو برابر افزایش خواهد یافت. او در ادامه می‌نویسد: علت مخالفت اتحادیه اروپا با پیوستن ترکیه به این اتحادیه، نگرانی مقامات اروپایی از گسترش اسلام در این قاره است. چرا که پس از پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا، جمعیت مسلمان این قاره به صد میلیون نفر افزایش خواهد یافت.
    و یکی دیگر از دلایل نگرانی این مورخ از گسترش اسلام این است که به عقیده او در صورت گسترش اسلام، مقامات اتحادیه اروپا ملزم خواهند بود در پارلمان اروپا از حقوق اقلیت مسلمان این قاره نیز حمایت کنند.
    ایزرائیلی ادعا می‌کند: مسلمانان احتمالا در آینده‌ای نزدیک در ساختار دولتی کشورهای اروپایی، نقش تعیین‌کننده‌ای خواهند داشت، وی همچنین با اشاره به این‌که گسترش اسلام در قاره اروپا در همه زمینه‌ها تاثیرگذار خواهد بود، مدعی شد که اروپاییان باید نگران این مسئله باشند.
    این مورخ به دیگر دولتمردان کشورهای اروپایی هشدار داد که به هر نحوی شده از گسترش اسلام در اروپا جلوگیری کنند.
    شاید به این خاطر باشد که معمولا اروپایی‌ها با استفاده از «رسانه» سعی در تخریب مسلمانان و اذهان عمومی دارند که البته همیشه بنگاه‌های صهیونیست یک پای قضیه هستند. در یک سال اخیر دیده شده که روزنامه‌های اروپایی و در صدر آن دانمارک علیه مسلمانان مطالب تخریبی می‌نویسند، کاریکاتورهای اهانت‌آمیز چاپ می‌کنند و با ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها، مسلمانان را بد جلوه می‌دهند تا عموم مردم اروپا دیدشان نسبت به مسلمانان تغییر کند.
    اگر به یاد داشته باشید، دو سال پیش بود که یک فیلمساز هلندی فیلمی اهانت‌آمیز در مورد مسلمانان به تصویر کشید که البته پس از مدتی، این فیلمساز توسط یک جوان مراکشی متعصب کشته شد. بیست و چند سال پیش، سلمان رشدی، بدترین اهانت‌ها را در کتابی تحت عنوان آیات شیطانی به دین اسلام کرد که از سوی امام خمینی(ره) مرتد اعلام شد.
    کتاب‌های زیادی علیه مسلمانان نوشته شد، روزی نیست که علیه مسلمانان مطالبی در روزنامه‌های کثیرالانتشار کشورهای مختلف اروپایی، نوشته نشود. هفته‌ای نیست که یک سریال تلویزیونی پخش نشود و شخص مجرم و جنایتکار مسلمان نباشد در یک حادثه ساختگی در انگلیس، همسر و فرزندان دیوید بکام را می‌‌خواهند بربایند... که پس از دستگیری، آدم‌ربایان خود را مسلمان می‌دانند... چرا؟ به این خاطر که این تصاویر باید از تلویزیون‌های اروپایی پخش شود تا تصویر مسلمانان را خراب کنند... اما این تمام داستان نیست... هم‌مرز بودن قاره اروپا با آسیا و همچنین شمال قاره اروپا، باعث شده تا مهاجرین زیادی به کشورهای اروپایی بروند که نمونه بارز آن در اسپانیا و فرانسه به چشم می‌خورد و در بین این مسلمانان، آدم‌هایی در سطوح مختلف زندگی می‌کنند که افرادی بسیار موفق هم هستند، پزشکان، جراحان، مهندسین و همچنین ورزشکاران که در بین آنان فوتبالیست‌های معروف فرانسوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، ورزشکارانی که الگوی بسیاری از جوانان اروپایی هستند و به همین خاطر اروپایی‌ها به خصوص دولتمردان از همین امر می‌ترسند... اما با تمام مسائل یاد شده باید اشاره داشت که اروپا شاهد به اسلام گرویدن افراد زیادی است.
    
     استقبال بی‌سابقه مردمان آلمان
    در بین کشورهای اروپایی، در اسپانیا، فرانسه و البته انگلیس گرایش به اسلام بسیار زیاد بود، اما در قلب اروپا، یعنی آلمان که به مردمان نژادپرست معروفند و خود را نژاد برتر می‌دانند، اخیرا گرایش به اسلام، رو به افزایش گراییده و همین امر باعث شده است تا خیلی از کارشناسان تعجب کنند... تا جایی که مرکز اصلی ثبت احوال مخصوص مسلمانان در آلمان اعلام کرد: تعداد کسانی که در این کشور اسلام آورده‌اند، به شکل بی‌سابقه‌ای در سال 2006 افزایش داشته است و چهار هزار نفر در مقایسه با هزار نفر سال 2005 آماری بی‌سابقه است این مرکز احتمال می‌دهد که این آمار در سال 2007 به هفت هزار نفر یا حتی بیشتر در سال برسد.
    العربیه خبر می‌دهد، «سلیم عبدا...» مدیر این مرکز گفت: تاکنون حداقل هجده هزار آلمانی به اسلام مشرف شده‌اند.
     عبدا... می‌گوید: بیشتر کسانی که در اندیشه اسلام آوردن بوده‌اند، اقدامشان در جهت همبستگی و مخصوصا پس از حملات یازدهم سپتامبر سال 2001 بوده است. او اضافه کرد تا سال 2010، 250 الی 300 نفر هر ساله به دین اسلام گرویده‌اند، عبدا... توضیح داد: حدود 80 درصد کسانی که مسلمان شده‌اند، مسیحی بوده‌اند، در مقابل، 02 درصد هیچ دینی نداشته‌اند، ضمن این‌که 60 درصد از این افراد نیز زن بوده‌اند.نکته دیگری که بسیار جالب است، این‌که تمامی 60 درصد زنان آلمانی پس از مسلمان شدن، سعی می‌کنند حجاب خود را رعایت کنند، این مسئله حتی برای کارشناسان آلمانی هم جالب است.
    عده‌ای از افرادی که مسلمان شده‌اند، می‌گویند: «پس از مسلمان شدن همان طور که انتظار داشتیم دیدمان به جهان تغییر پیدا کرد.»آنها می‌گویند: زمانی که می‌شنویم، عده‌ای سعی در تخریب مسلمانان دارند، بسیار ناراحت می‌شویم و سعی می‌کنیم، اعتراض خود را به گوش آنان برسانیم.
    
    «سلیم عبدا...» می‌گوید: تصور ما بر این بود که پس از سپتامبر 2001 و جو تبلیغات مخرب علیه مسلمانان، جمعیت اروپا از اسلام فاصله بگیرد، اما در کمال تعجب شاهد بودیم که این تبلیغات سوء نه تنها باعث شده که اروپاییان از اسلام فاصله بگیرند، بلکه باعث تشویق آنان به مشرف شدن به دین اسلام شده است، خوشحالم که این جمعیت متوجه شده است، خرابکاری‌ها و تبلیغاتی که علیه مسلمانان صورت می‌گیرد،تنها یک فیلم سینمایی و یک سناریوی از پیش نوشته شده بیش نیست.درست مانند حادثه یازده سپتامبر و ویرانی برج‌های جهانی...
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان با دو مطلب جدید و جذاب در خدمت شما هستم
+ سلام دوستان با دو مقاله جدید در خدمتم سر بزنید دست خالی برنمی گردید
+ سلام دوستان اگر دوست دارید در مورد سریال جومونگ اطلاعاتی بیشتر بدانید به وبلاگم سر بزنید دست خالی برنمی گردید